2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 2. září 2014

Deštivý den

Temný, zatažený a deštivý den znamenal, že v práci bylo třeba v kanceláři celou pracovní dobu svítit. Pravda, já se přesto celý den spíš tak trochu rozkoukával, jsem totiž "v robotě" po 17 dnech, tedy po více než polovině měsíce...
Vzhledem k tomu, že program na odpoledne jakýmsi snad chybným zásahem do seznamu práv uživatelů disku způsobil kolega (a skoro tři hodiny jsme to opravovali), vracel jsem se domů celkem "totálně vyšťavený".
Následoval trochu nepříjemný večer (Pavla došla z práce unavená a jako vždy si nepřímo vylévala své nálady na mně), chystali jsme dětem věci do školy, vykoupali je a uspali - já měl na starosti Leníska, už spí, a Pavla spí u Filípka. A já už dnes protě asi taky víc nedám...

Žádné komentáře:

Okomentovat