2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 10. září 2014

Po pěti dnech

Po pěti dnech se vracím do "Internetového prostoru", a opět snad ode dneška bude den co den přibývat na tento blog pár řádků...
Co se stalo a proč jsem 4 dny nebyl? Kolega to popsal: "upřimně, napadly mě 2 varianty, čím to může být - buď jsi nemocný nebo tě povolali na misi". Ač se u armády děje ledaccos, takhle rychle (v podstatě bez ohlášení) se na misi nejezdí, alespoň ne z pozice, na které pracuji. Takže platí druhá varianta.
A vzhledem k tomu, že mne chvílema tak bolela hlava, že jsem skoro nevnímal okolí, popíšu to telegraficky asi následovně: V sobotu jsem "makal na zahradě", já hňup si sundal klobouk a byl jen v tílku... A asi to přehnal.
V neděli tělo začalo bláznit, bylo mi fakt zle, v pondělí, ač v práci, "ze mě šel snad i čaj", doma jsem se uspal prášky, v úterý už sice stále celé tělo bolelo a fungovalo, ale večer jsem opět padnul do postele...
A dnes? Jo, byl jsem sice totálně utahaný už od probuzení, tedy fyzicky, ale tak nějak fungující (psychicky, prostě "hlava brala"). Dojel jsem do práce, řešil telefonáty, pracoval, naslouchal na školení...
A tak den běžel...
A večer jsme utahaní oba dva, já i manželka Pavla, a marně dumáme, co jest špatně... Ale něco špatně prostě je!

Žádné komentáře:

Okomentovat