2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 25. září 2014

Střípky všedního dne

Dnešní den se mi rozsypal do jakýchsi střípků...
Pracovní část dne utekla jak voda, jen jsem nestihl ozkoušet, zda jsem odhalil tajemství problému, kterým jsem se zabýval už dvě dopoledne - myslím si, že jsem na to přišel (a hned si pro sebe vytvořil návod formou PowerPointové prezentace, abych ho zase nezapomněl), jenže jsem narazil na zamčené dveře...
Doma odpoledne též uteklo, ani nevím jak, pračka, myčka, děti, večeře... Dokud jeden neměl rodinu, žilo se jaksi jinak - to si uvědomuji zejména ve vztahu k věcem SBD, samosprávy atd.
Lenku jsme udrželi vzhůru cca do půl deváté, pak mi v náručí ve své posteli usnula během cca 10 minut.
A já za chvíli usnu též...

Žádné komentáře:

Okomentovat