2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 1. září 2014

Začátky

Stále sa niečo začíná... (zpívá Elán ve své písni Mám, kým nemám)
Lence dnes začala škola, a mně začal poprázdninový maratón obvyklých povinností, a to jsem dnes ani nebyl v práci. Jak bude vypadat další den, zatím ani nechci domýšlet.
Ráno jsem byl s Filipem u zubařky, bo si v Jeseníkách minulý týden ve čtvrtek uštípl malinký kousek zubu - naštěstí tak malinkatý, že zase doroste.
Pak jsme dojeli do školy na zahájení školního roku, Filip to už bral s nadhledem, zato pro Leničku to byl "velký den".
Po první třídnické hodině jsem ji doprovodil na oběd, pak odjel do VN Brno na formální zahájení přezkumu mého zdravotního stavu, čeká mne díky hypertenzi přeřazení do skupiny C, ale takových jsou nás v armádě prý mraky, není se čeho obávat.
Vyzvedl jsem děti ze školy, doma si hráli a dívaly se na Chipmunky, já se zaobíral nádobím a pračkou, venku pršelo, zataženo, takže skoro tma a bylo nutno svítit... Když dorazila Pavla, nachystali jsme společně Lence věci na další den...
Následoval divadelní trénink, nějak mi po dvou týdnech nepřítomnosti spadla kondice, ale jinak v pohodě.
No a teď, všici spí, a já si chystám věci na další den...

Žádné komentáře:

Okomentovat