2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 11. září 2014

Jaký byl den

Lenička si ode mne teď na usnutí nechala vyprávět, jaký byl můj dnešní den...
A tak jsem vyprávěl: o časném ranním vstávání, cestě do práce, že jsem viděl havarované auto, že jsem byl po ránu zavalen řadou telefonátů a úkolů; že mi tak nějak "uletěl" celý pracovní den, jak jsem nakupoval v LIDLu...
A to už, ta naše "cácorka", spala...
Ono dál už stejně nebylo co vyprávět, neb dál už v tom příběhu hrála sama - úkoly, večeře, koupání - a najednou jsme všici totálně ospinkaní.
Já ještě pověsím vyprané prádlo a půjdu též spat.

Žádné komentáře:

Okomentovat