2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 21. září 2014

Pracovně rodinná neděle

Tak, tahle neděle byla opět trochu pracovní, a z velké části o rodině.
Dopoledne jsem navařil oběd a znovu se trápil s kapajícím odpadem pod kuchyňským dřezem, sám odjel ke své mamce na Strnadovu, jednak jsem obhlédl střechu (zda včerejší déšť nějak nezmařil mou "natěračskou práci" - nezmařil!), jednak zjistit, co je za problém s babiččinou pračkou (ve filtru jsem našel další "sajrajt", rozebral hadice, profoukl odtok, vše OK, jen čerpadlo vydává jakýsi podivný zvuk, bude to chtít nový kus, a na to už pozvu opraváře).
Doma jsem se pak, zatímco děti byly s Pavlou na představení DÁŠEŇKA ANEB PSÍ KUSY - HAF!, lopotil se zápisy VS SBD, kde mám už 3 zápisy skluz! Tedy v tomto okamžiku už jen dva zápisy, ale čeká mne ještě spousta "papírové práce", která mi prostě v posledních dnech ale vůbec nejde.
A dořešil kapající dřez pomocí Duck izolační pásky!
Večer jsme se trápili s Filípkovou angličtinou, snad se to poddá, nějak se mu moc nechce učit...
A teď? Už všici spí, já uspal Lenku, Pavla usnula u Filipa...
Ještě si trochu pročistím mailovou schránku, a pak si přečtu kousíček knihy a usnu...

Žádné komentáře:

Okomentovat