2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 24. září 2014

Řidiči - lumpové

Mnozí řidiči jsou lumpové.
Nechci tu kritizovat ty, co nedodržují povolenou rychlost, ostatně i já nejezdím po dálnici vzorně 130 km/hod.
Ale řidiči, co jezdí vědomě či "nevědomě" (tváří se, jako že vážně nevěděli) v protisměru na Bzenecké v Brně-Vinohradech (včera jsem takového potkal jednoho, dnes hned dva za sebou, jeden z nich projel nadrzo dokonce kolem zákazové značky přímo před školou Bzenecká), ti mi doslova pijí krev. Nedodržovat jednosměrky se mi zdá mnohem horší, než když někdo jede po dálnici třeba "stočtyřicítkou". A to jim na Bzenecké vůbec nevadí, že to vše snímá kamera na domě...
Sorry, ale dle mne jsou to prostě pitomci!
Abych dal zase dětem školení na téma, že na přechodu se musí vždy rozhlížet na obě strany, i když je to přechod pro chodce v jednosměrce - bezohlední řidiči si totiž jezdí klidně v protisměru!

Žádné komentáře:

Okomentovat