2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 26. listopadu 2009

Co den přinesl

Včerejší divadelní trénink - generálka na páteční představení - byl... No, raději to ani nebudu psát, paní ředitelka by se mohla zlobit, že takové věci publikuji. V pátek se v Barce představení vydaří jako vždy!
Byl jsem dnes na očkování proti chřipce (té sezóní, nikoliv té prasečí), zatím to nebolí, ale prý se mám 2 dny vyhnout fyzické námaze. Naštěstí v tomto představení nemám zas tak moc prvků typu zvedačka, takže by to zítřejší vystoupení nemělo ovlivnit.
Dostal jsem mailem pár komentářů k tomuto blogu, dovolím si některé úryvky komentovat:
...jste opravdu spisovatel! Ale, kde berete čas, toť je mi záhadou?????? Zaměstnání, rodinu, samosprávu na Strnadově, divadlo... a to ještě možná není všechno? Ani se mi nechce věřit, že to všechno může zvládnout jeden člověk...
Občas sám nevím, jak se mi to všechno daří, ale jedno vím jistě. Jsem ten typ lidí, kterým vadí nečinnost. Když jsem byl v září nemocen a musel skoro měsíc ležet v posteli a jen si číst knihy, bylo to pro mne psychycky vyčerpávající. Po čtrnácti dnech nucené nečinnosti jsem hledal, co mohu dělat, aby to mé neposlouchající bolavé tělo zvládlo a já nemusel jen ležet.
poznámka k Převýchově zlotřilců: Myslím že by jsi časem měl přemýšlet o politické dráze (vzhledem k postavení českých politiků to neber jako nadávku), alespoň na regionální úrovni, myslím si že by jsi měl šanci do věcí více mluvit..:)
Zatím mi stačí ta "mikroregionální" politika, tedy samospráva domu. Neb jsem trochu cholerik a když narazím na člověka, který nechápe či prostě odmítá poslouchat rozumnou argumentaci, začnu zvyšovat hlas... A pak i spíš křičím než vysvětluji. Na Strnadově máme jeden vchod, kde se mi to stává hodně často. Lidi tam jen na schůzi poslouchají sami sebe a logiku odmítají. Ale pracovat pro dům v samostatné samosprávě se jim nechce. Ono je vždy jednodušší kritizovat, než sám něco dělat.

Žádné komentáře:

Okomentovat