2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 28. listopadu 2009

Divadlo, knihovna, spánek

Divadlo, knihovna, spánek - to jsou hlavní motivy včerejšího a dnešního dne.
Včera jsme divadlem žili, den byl ve znamení příprav na představení, o němž píši v
příspěvku na našem divadelním blogu. Byl to den, kdy se u mne střídaly nálady "divadlo opustit" (když se mi nedařil tisk programů, když se mi chtělo strašně spát po namáhavém týdnu, když mi někteří kolegové v divadle včetně mé ženy chtěli mluvit do přípravy rezervovaných vstupenek) a nálady "divadlem dál žít" (když diváci tleskali, když jsme si uvědomili, že na nás je zvědavých zase nějakých 80 přátel, známých, fanoušků, když jsem zase hrál své role na "kouzelných" divadelních prknech kamenného divadla). Naštěstí nálady "divadlem dál žít" převládají.
Dnes dopoledne jsem byl s oběma dětmi a babičkou v Knihovně Jiřího Mahena, kde byl připraven pro děti skvělý program Létáme, jezdíme, plujeme..., zatímco se Filípek s Leničkou a babičkou dívali na vystoupení Divadla Neslyším, já vybral knížky, pak si šla knížky vybrat babička a já s dětmi v tvořivé dílně vystřihoval horkovzdušné balóny z papíru, a před odchodem si Fifi chvilku hrál s autodráhou.
Po knihovně ještě krátká návštěva vánočních trhů na "svoboďáku", a pak už spěcháme domů, Lenička usnula v kočárku v šalince, Filípek hned po obědě a já s manželkou taktéž... Je třeba dospat, co se v týdnu nestihlo... A teď už v tom budu po chvilce četby anglických pohádek pokračovat až do nedělního rána!

Žádné komentáře:

Okomentovat