2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 11. listopadu 2009

How did you find out about it?

How did you find out about it? Jak jsi na to přišel?
Jak jsem přišel na tento název článku? Je to prosté. Před včírem jsme si našli s manželkou Pavlou na večer novou "zábavu". Čteme si před spaním anglické pohádky. Já předčítám anglický text, Pavla se pokouší překládat a já ji opravuji a radím jí. No a jako ve správné pohádce se texty trošku opakují - znáte to, jak je to ve slepičce a kohoutkovi a studánce a ...
Takže mi v hlavě uvízla ona krásná anglická věta How did you find out about it? a jen čekám, kdy ji použiji v praxi. No a bo máme na našem pracovišti na návštěvě delegaci z USA, čekám, že tu větičku při některém z rozhovorů v reálu použiju. V pondělí jsem si s jedním američanem popovídal o rodině a o dětech, s druhým pak o Texasu, kde jsem byl před lety s Tanečním divadlem MIMI FORTUNAE na zahraničním turné (USA, 2004).
Přeji hezký den.

Žádné komentáře:

Okomentovat