2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 15. listopadu 2010

Dovolenkové pondělí

Tak si užívám dovolenkové pondělí. Musím si totiž do konce roku vybrat všechnu dovolenou, a tak mám mimo jiné dnes a zítra volno, takže jsem si ve výsledku protáhl víkend až do středečního státního svátku.
Asi má každý jinou představu o dovolené, já si dnes dopoledne užil "čas s dcerou" a zároveň "pracoval pro SBD". Ráno jsem totiž s oběma dětmi dojel do školky, pak s Leničkou na SBD Mír a nakoupit do LIDLu. Teď jsem Leničku uspal, chvíli se chystám doplňovat svou "rodinu blogů"... Tedy stránky Strnadova a stránky Prušánecká... A taky Čtenářský deník...

Žádné komentáře:

Okomentovat