2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 21. listopadu 2010

Filípkovy páté narozeniny

V noci se mi zdáli nějaké divné sny, ráno jsem měl horečku, mám rýmu jak trám... Takže jsme odvolali plánovanou dopolední návštěvu IKEA (Filípek se těšil do dětského koutku), ležím v posteli u počítače, děti si hrají s babičkou...
Toť dopoledne...

Odpoledne jsem po obědě uspával Leničku, ta malá potvůrka neusnula, ale já ano. Filípek usnul s babičkou. Ve finále jsem byl já ten poslední, kdo se těsně před třetí, když začli chodit Filípkovi hosté, probudil.

Oslava měla obvyklý průběh, dort, kávička, dárečky. Pár dárků dostala i Lenička - neboť Filípkovi je pět a Leničce právě dva a půl.
Filípek obdržel celkem tři sady LEGO, tedy přesněji řečeno dvě originální skládačky LEGO a jednu větší skládačku BEST-LOCK. Takže tatínka čeká večer před usínáním nový úkol: budu pomáhat Filípkovi skládat, neboť sestavit takový LEGO traktor není pro pětiletého kluka zas až tak jednoduché.
Tož jdu na to...

1 komentář:

  1. Tož jsme to za mé vydatné pomoci zvládli sestavit za necelou hodinu. Červený traktor!
    Kdyby na krabičce nebylo uvedeno xurčení 5-12 let, asi bych si jej stejně domyslel - prostě to bylo na Filípka chvílema dost těžké a musel jsem mu pomáhat, připouštím, že rád, kus kluka je v každém z nás...

    OdpovědětVymazat