2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 10. listopadu 2010

Tak jsem zaspal (a pozvánka DT MF)

Tak jsem dnes ráno zaspal.
Včerejší den byl únavný, videokonference s USA končila v šest večer, takže jsem dom dorazil až v době, kdy už se děti dívaly na Animáčka, ještě jsem musel soustředěně ošetřit Filípkovi zanícený prst a Leničce zalomený nehtík, pak už jen vím, že jsem Filípkovi pouštěl kousek dokumentu BBC o dinosaurech a povídal si s ním o historii... Pak usnul on, pak já, a ráno mne probudil telefonát kolegy, s nímž jsem měl jet autem... Stane se.
V práci opět frmol, nějak mi začíná vše občas jakoby podplouvat pod rukama, stíhat vše je náročné, takže chvílema jakoby paměť vypínala... Rychle, vyměnit CD, nainstalovat, potvrdit, ... Do zblbnutí... Nebo už jsem zblbnul? :-)

Teď pofrčíme na divadelní trénink - zkoušku na vystoupení 30.11.2010. Už za tři týdny!

Přijďte... Členové Tanečního divadla MIMI FORTUNAE se těší...

Žádné komentáře:

Okomentovat