2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 11. března 2013

Co se to děje?

Přemýšlím, co se to se mnou děje.
Stav popisovaný zde jako cestovní kocovina u mne bohužel nějak trvá. Spát jsem včera včas, už cca v deset (a ne jako bývá zvykem až v jedenáct), cesta do práce byla bez problémů... Pravda, v práci se stále někdo ptal "A jak bylo v Latině..." a já musel odpovídat jako kolovrátek (to nebyl žádný výlet, kurz byl v podstatě "nalejvárna", krom cesty tam jsem neměl čas na nic krom studia), a k tomu jsem vyřizoval spoustu drobných požadavků (Stokrát nic umořilo slona v poněkud jiném provedení)...
Ale den měl i světlé okamžiky. Například když za mnou přišel zoufalý kolega, že nemůže najít jednu knihu (a já na podzim prováděl inventuru knih), a tak jsem se vydal k němu, řekl mu dle svých poznámek, kde kniha leží, a ač se tam předtím dívaly dvoje oči a neviděly ji, teď v příslušné polici kniha byla - chvála mé paměti (co tak často bez papíru nefunguje) a pastelkám, kterými jsem si při kontrole dělal různobarevné poznámky...
:-)

Odpoledne bylo o rutinní synchronizaci webových stránek, podvečer bude o úkolech s Filípkem, večer o divadelním tréninku... A pak padnu do postele.
Zase si jednou kladu otázku "Je to tak správně?"


Počtěte si:

Žádné komentáře:

Okomentovat