2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 8. března 2013

Ukončení a návrat domů

Nejprve drobnosti, které jsem dosud nezmínil:
- nakupoval jsem v obchodě EURO Spin, připomínající náš PennyMarket, a zjevně je to oblíbený obchod Italů, byl v něm pěkný nátřesk;
- jednu malou nepříjemnost: v hotelu jsem zabil švába. Teda přesně řečeno, dle obrázků z googlu jsem usoudil, že to bohužel nebyl některý z druhů žijících ve volné přírodě (rusec, rusec laponský, lesní, plamatý či síťnatokřídlý) (viz zde), ale nejspíš konkrétně šváb americký, tedy druh "zavlečený" - a tak nezbývá než doufat, že byl jediný, osamocený, a nevezu si domů nějakou takovou havěť v kufru. Abych pak v ČR nemusel shánět deratizační firmu...

Poslední dopoledne bylo poněkud "stressfull", ale nakonec jsem byl v té půlce osazenstva kurzu, která stihla odevzdat kryptovaný flashdisk jako výsledek kompletní instalace virtuální sítě.
Pak převléct a autobusem do Říma na letiště...
(Latina, 11:40)

Pár poznámek z letiště v Římě – když jsem před pěti dny přiletěl, hned jsem odjel do města – teď jsem tu nucen čekat a stojí to za houby: nenajdeš obyčejnou elektrickou zásuvku, není WiFi (teda dvě jsou, ale za hříšné peníze, plať stovku za to, že se na půlhodinku čekání připojíš), a navíc tu všici strašně rychle drmolí italštinu, tak rychle, že nechytám skoro ani ň.
A měl jsem malý problém, díky dárečkům (těstoviny, pralinky, atd.) jsem měl kufr skoro 27 kg těžký, no a že limit je 23 kg, navrhla mi šikovná slečna u přepážky „vyrobit si“ krom batohu ještě tašku jako další příruční zavazadlo, do nějž hbitě putovaly takové těžké malé věci jako hrnek, zakoupené špagety a maxi pralinky, pár drobností (a taška měla rázem přes 5 kg a kufr jen něco nad 22 kg).
Už se těším na letiště ve Vídni!
(Roma Fiumicino, 14:20)

Vídeň!
Bohužel jsem byl nucen zamávat "žluťáskovi" s odjezdem 17:10, který bych byl býval dnes stihl... Ale kdyby v lese byly ryby... Za zeptání člověk nic nedá, jenže bus byl beznadějně vyprodaný, a tak nezbývá, než na letišti počkat až na spoj v 19:10, na který mám místenku.
Nu což, free internet tu je, jen dostupnost míst k sezení v odbavovací části je jaksi horší, navíc v odbavovací části vím jen o několika málo místech, kde je přístup k elektrické zásuvce, jenže tam zase nejsou místa k sezení... Ještě že je tu uklizeno tak, že nemám obavu se prostě posadit na zem a datlit a číst...
Tedy až do teď, už jsem přesezený, bus jede sice až za hodinu, ale už kompl vypnu, zajdu na cigárko, na toaletu, na lavičce si přečtu dnešní MF (požádal jsem si o ni stevarda předchozího "žluťáska"), no a pak už budu ve "žluťáskovi" klimbat u filmu...

Jak já se tentokrát těším dom!

PS:
Pavla mi ráno hlásila, že mne Lenička hledala dnes ráno po probuzení v ložnici, hold si ta moje dcerunka ještě plete pojmy zítra a pozítří...
Takže vím, kdo mne bude ráno budit!
;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat