2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 17. března 2013

Zatím jsme to ustáli

Zatím jsme to ustáli...
Počasí dnes bylo velmi větrné, obzvlášť u nás na "větrné hůrce", tedy v sídlišti Brno-Vinohrady.
Já a Filípek jsme celý den nevytáhli paty z domu (Fíša sice lehce pokašlává, ale náhlý polední náběh teploty - 38,3°C - jsme srazili paralenem, tak uvidíme... Babička má pohotovost!), Pavla s Leničkou byly odpoledne v nedalekém CVČ na rukodělných pracech.
Já vařil, uklízel, staral se o vše možné - a stejně mám dojem, že nic nestíhám. Pračka se "otočila" třikrát, alespoň jedno pozitivum to větrné počasí má: prádlo na balkóně dobře schne.
Jen mám dojem, že víkend utekl nějak moc rychle a příval úkolů nového týdne a nedodělků z minula mne bude chtít zavalit...
Jak říkám, zatím jsme to ustáli - ale z pokoje slyším i pokašlávat Leničku, tak snad nás nečeká navíc "totální rozhození plánů", které by přineslo onemocnění některého z obou dětí...

Žádné komentáře:

Okomentovat