2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 15. března 2013

Extrakce zubu

Čeká mne extrakce zubu.
Zub, který se mi v lednu uštípl, který už léta zlobí a léčil se opakovaně antibiotiky, půjde ven. Zubařka se mi jej dnes snažila spravit, ale odvrtávala a odvrtávala zbytky plombování a nezdravé části, až ze zubu nezbylo téměř nic. Pak mi vysvětlila, že ze zubu zbylo tak málo, že by zubní nástavba stejně šla během dvou tří let "do kytek" a dohodli jsme se na chirurgické extrakci zubu.
Ta se bude konat až 26. března, na chirurgické zubní ambulanci. A hned také dodala, že nemám počítat s tím, že bych ten den šel následně do práce. Až odezní lokální umrtvení, mám mít doma nachystaný led, aby bylo čím chladit... Tož se mám na co těšit :-(


Něco ke čtení:
  • SPOLEČNOST: Zemanova média (Stanislav Křeček, NP)
  • „Lex Frenštát“ nebo nová právní úprava exekucí? (Aleš Uhlíř, BL)
    Cituji:
    Čeští zákonodárci se „zasloužili“ o něco, co jinde nemá srovnání. Dívka žijící po smrti rodičů v dětském domově je exekuována pro kdysi dávno vinou opatrovníka nezaplacený poplatek za komunální odpad a jsou jí ukradeny úspory ze sirotčího důchodu, za nezaplacenou jízdenku z městské dopravy se v exekuci vyždímá 80 000 korun a nesvéprávná osoba žijící v ústavu je kvůli jízdence MDH za pár korun exekutorem okradena o nemovitost z dědictví po rodičích. To je dílo našich zákonodárců a není to jistě náhoda, že to je tak umožněno. Nebylo by moudřejší namísto nesmyslné žaloby z vlastizrady pustit se konečně do zbrusu nové úpravy exekucí?
  • Oškubat, oškubat, oškubat! (Radek Tůma, BL)


PS: Denně sleduji stav prodaných vstupenek na naše divadelní vystoupení příští týden ve čtvrtek, nechcete taky přijít? Lístky jsou buď v TICu nebo u mne - tedy u mne je posledních 6 kusů, už jsem si v TICu objednal tisk dalších, ale dostanu je nejdříve v pondělí :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat