2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 24. března 2013

Mrazivá neděle

Neděle byla mrazivá, že se mi nechtělo ani vyjít z domu - ale byl jsem venku, hned ráno (-7°C, "weatherbug" - beruška, co hlásí počasí, upozorňovala, že "feels like" /pocitová teplota je/ -17°C), nakoupit, bo jsem se rozhodl vařit trochu komplikovanější oběd než obvykle: moravského vrabce se zelím a dvěma druhy knedlíků (ty jsem ale koupil jako polotovar). A povedlo se, všichni si pochvalovali a Pavla si dvakrát (!) přidala...
Jinak jsme ale ven nešli, Filípek stále pokašlává, i když už nemá teploty, takže se jen zítra na kontrole u paní doktorky poradíme, kdy smí do školy (ale už ho bude muset hlídat babička, mně OČR zkončí).
Tož tak nějak, to je asi při neděli vše :-o

Žádné komentáře:

Okomentovat