2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 12. března 2013

konstantinametodej.cz

Byl jsem dnes na "vypalování bradavic", takže mám na ruce dva velké puchýře od dusíku, no a až slezou, snad budou bradavice pryč. Sice se mi špatně ťuká na klávesnici, ale sic, nedá mi to...

Objevila se nám dnes v domě "Důležitá informace o emisi", leták, tvářící se jako obálka, nabízející medaili zušlechtěnou ryzím zlatem a stříbrem 999/1000 (česky řečeno, měděnou či mosaznou, hezkou medailičku, potaženou tenoulinkou vrstvičkou drahých kovů. Výrobní cena tak sto, možná stopadesát korun. Letáky putovali všechny do sběrového papíru.


Pokud se někdo divíte, pročtěte si diskuzi zde podvodnefirmy.cz/narodni-pokladnice (i když podvod to není, jen bezva marketingový tah jak prodat něco, co vypadá jako něco jiného), to, co se dá nazvat podvod nebo alespoň neetická prodejní praktika, by následovalo, jak o tom ostatně nasvědčují obchodní podmínky NP:
Předmětem objednávky je jednotlivý exemplář zboží a zpravidla současně též další exempláře zboží z téže sbírky za zvýhodněnou cenu. V případě, že Kupující neuplatní ve stanovené lhůtě své právo odstoupit od smlouvy, popř. zrušit objednávku dalších exemplářů zboží z téže sbírky, je povinen objednané zboží odebrat a zaplatit kupní cenu, včetně souvisejících poplatků.
resp. jak lze celkem jasně pochopit z dotazu a odpovědi na velmi důvěryhodném webu dTest:
Dobrý den,odebral jsem ... Dnes jsem ve schránce měl další minci se složenkou. ... Domnívám se,že jsem nic neobjednal, navíc objednané vždy došlo na dobírku. Obávám se, zda nejde o pokus o podvodné jednání. Zašlou neobjednané, nemohou prokázat doručení, ale po splatnosti to předají k vymáhání. Jak prokážu,že jsem nic neobdržel? Děkuji
Doporučení časopisu dTest:
Pokud Vám nevyžádaně, bez objednávky, přijde zboží s tím, že jej máte zaplatit, chrání Vás ustanovení § 53 odst. 9 občanského zákoníku. To uvádí, že poskytne-li Vám dodavatel plnění bez objednávky, nejste povinen dodavateli jeho plnění vracet ani jej o tom vyrozumět. Navíc, jak sám uvádíte, doručení objednávky Vaší osobě může být obtížně prokazatelné.

Žádné komentáře:

Okomentovat