2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 1. března 2013

Nový klobouk

Nechal jsem se včera umluvit kolegy v autě a vzal si dnes nový klobouk.
Uznávám, že ten předchozí jsem už nosil dost dlouho - jenže já su "konzerva" a se starými věcmi se tak nějak dlouho loučím. Dokud ještě normálně slouží...
Jenže, kolega mne dnes ráno začal přesvědčovat, že když už jsem si vzal nový klobouk, chtělo by to nové boty, nejlépe něco jako kovbojské kožené, černou košili a kožené sako... A to už je na mne najednou trochu moc. Možná, že by mi to skutečně slušelo, ale -
- ale "konzerva"... :-)
Nový klobouk je lautr stejný jako ten předchozí, takže to mnozí nepostřehli - a nebo postřehli, ale místo aby to řekli mě, budou zase někde vést "chodbové rozpravy" o mém oblečení... No, to je snad mnohem lepší přesvědčování kolegy z auta o tom, že by mi jím navržený ohoz jako principálovi divadla zaručeně slušel!
:-o


Přečtěte si:

Žádné komentáře:

Okomentovat