2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 17. února 2015

Krásné svítání

Ráno cestou do práce jsme sledovali krásné svítání, doplněné malinkým srpem "couvajícího" měsíce" (obrázek je jen ilustrativní, já to nejsem na mobil schopen krásně vyfotit).


A den naštěstí byl adekvátní tomuto krásnému začátku.
V práci pokračovalo školení firmy i.cz, ale že jsem včera usnul skutečně krátce po půl desáté, byl jsem dobře vyspalý, správně vnímající...
Odpoledne mne sice zlobil můj počítač, nějak neproběhly správně aktualizace Windows, z domova jsem se k němu ještě večer připojil přes VPN a rozběhl alespoň služby, které poskytuje pro vnitřní síť (aby mi zas ráno netelefonovali, proč nejede například docházka), a při té příležitosti doplnil tři prezentace na interní část webových stránek... Prostě práce i večer z domova.
Jinak byl domácí večer celkem klidný, Pavla čte dětem, já uklízím oblečení... A je třeba jít zase relativně zavčas spát!

Žádné komentáře:

Okomentovat