2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 21. února 2015

Trochu líp

Už je mi malinkato líp, ale nejsem dnes rodinu schopen odvézt do Luhačovic, to bych měl strach.
Ty babiččiny tobolky na spánek, GS Dormian Rapid, nějak fungovali. Usnul jsem po dvou tobolkách krátce po osmé, pak se ale budil v intervalech dlouhých cca hodinu až hodinu a půl, vždy si jen došel na záchod a lokl si čaje, někdy ve dvě si dal tobolku ještě jednu.


Ale ráno v pět už nemohl znovu zabrat, po hodině "bloudění po bytě" jsem zkusil po dalších dvou tobolkách znovu usnout, ale o půl sedmé se probudily děti a bylo po spánku.
Jsem teď sice utlumený, ale alespoň se neklepu, a chce se mi žít (na rozdíl od těch hrozných snů, dnešních nočních můr, v nichž se mi žít nechtělo).
Popřáli jsme Lence k svátku...
A já zkusím ten den nějak odžít, či spíš přežít. Ještě se i nechce umřít, život přece nekončí tím, že asi půjdu od armády z důvodu psychických problémů neslučujících se dle předpisů se službou v AČR...

Žádné komentáře:

Okomentovat