2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 12. února 2015

Zase doma

Pavla dříme u dětí, v posteli s novou matrací (Filípek už je moc velký na tu starou pružinovou), před chvílí jsem jim dočetl další příběh inspektora Fouska. Zase jsem doma!
Ráno jsem se s paní doktorkou domluvil na ukončení pobytu v nemocnici, v průběhu dopoledne jsem se sbalil a po obědě odjel domů.
Vybalil věci, uklidil nádobí z myčky (spoustu jej zase vrátil, nějak se mycí cyklus z neznámých důvodů nevydařil), pak babi dovedla děti, nachystali jsme na další den aktovky do školy, děti šly do pionýra, dorazila Pavla, provedli jsme výměnu matrace ve Filipově posteli (starou pružinovou za novou pěnovou s vrstvou z kokosového vlákna), po večeři vykoupali děti, které se samostatně vrátily z pionýra...
A teď jsem jim četl...
Jsem moc rád, že jsem zase doma!

Žádné komentáře:

Okomentovat