2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 24. února 2015

Luhačovický relax (I.)

A zase v podstatě platí, že sotva jsem dopsal a publikoval jeden příspěvek, začínám pozvolna psát další:
Tak jako loni a v předchozích letech, zahajujeme zítřkem své "jarní prázdniny v Luhačovicích". V pondělí večer lze zkonstatovat, že máme v podstatě sbaleno a všichni se těšíme - děti před usnutím byly "dajaké rozjařené", jen ta předpověď počasí vypadá tentokrát poněkud neslavně, prý nás čekají samé plískanice, v pátek snad i déšť se sněhem. Ještě že lze celou dobu neopustit hotel, užívat si bazén a saunu, a k tomu biliár či stolní tenis.



Spal jsem v noci z pondělí na úterý celkem dobře, jen jsem usnul až kolem půlnoci. Ale ráno jsem byl celkem čilý už o půl osmé, v poklidu jsme dobalili a v deset vyjeli - odevzdal jsem cestou materiály na SBD, v Kroměříži jsme se chtěli projít zámeckou zahradou, ale byla zavřená pro údajné "špatné počasí" (vždyť bylo jen pod mrakem).
A pak jsme dojeli do Pozlovic (v poslední zatáčce před obcí na nás "vybafnul" náklaďák, zabírající skoro celou vozovku, ale nezpanikařil jsem) a chvíli hráli stolní tenis, bo jsme přijeli moc brzy a pokoje ještě nebyly nachystané.
No a že se některé věci mění a některé nemění, vezmu vyprávění jako obvykle v bodech:
  • Tentokrát máme dva pokoje, 200 a 201 (na čísle 200 jsem byl s dětmi sám v roce 2013).
  • Nejsem si jist co vše přesně, ale zase je v hotelu Adamantino pár věcí zrekonstruováno, minimálně prostor pro stolní tenis má novou podlahu, tímto detailem jsem si jist.
  • Některé věci se nemění, hotel má svá nejlepší léta za sebou, stará dřevěná okna, dráťák nade dveřmi... ale jak jsem psal loni, pravděpodobně pečlivá údržba zajišťuje, že prostě vše stále "klape". A co je důležité a stále platí, je tu milý a úslužný personál. A neméně důležité: WiFi funguje bez problémů, i když od minula změnili systém zabezpečení.
  • Skoro hodinu jsme strávili v bazénu, pak výtečná večeře, po níž jsme všici příjemně lenivě malátní... A tak se povalujeme u dokumentárního filmu "Královny savany - krásné a nezkrotné: Umění svádět".
    Pak už jen Filip chtěl, abychom si zašli ještě jednou zaplavat - Pavla s Lenkou odpadli jako mouchy do postýlky. První usnula Léňa. Pak Filípek, u něj Pavla. Do klávesnice tu momentálně ťukám zcela sám.

Žádné komentáře:

Okomentovat