2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 2. února 2015

Nezatvrzujte svá srdce

Do not harden your hearts.
Nezatvrzujte svá srdce.
Žalmy 95,8
Vím, to co se stalo, nejde odestát, lze jen odpustit a začít znovu. Úřady asi neodpustí, od toho jsou to úřady, ale snad mi odpustí lidé, kterým jsem ublížil.
Takže upřímně, co že se to stalo? S manželkou jsme se v sobotu pohádali, pak jsem toho vypil, ani nevím kolik, skončil jsem na záchytce. A ráno jsem se vrátil do prázdného bytu, ač rozum varoval, nechtělo se mi žít, jen spát, a tak jsem do sebe naházel prášky (sedativa a jiná uspávadla), zapil je rumem - a kupodivu jsem se odpoledne zase probudil... A nechal se dobrovolně hospitalizovat v Psychiatrické nemocnici v Černovicích, "na trojce", otevřeném oddělení.
Působící sedativa ještě včera večer zcela neodzněla, takže večer jsem usnul skoro hned, ale někdy po půlnoci se probudil a nemohu dál spát.
Nejprve jsem zkoušel číst. Neusnul.
Zkouším se z toho vypsat... Ale oči se stále nezavírají...

Žádné komentáře:

Okomentovat