2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 20. února 2015

Pochmurno (III.)

V práci jsem měl dojem, že na mne "všechno padá" a nešlo mi to od ruky, klepal jsem se, dolehla na mne těžká deprese ze včerejší návštěvy Vojenské nemocnice.
Doma chodím jak mátoha, snažím se sice usmívat na děti, ale není to žádná sláva.
V osm si vezmu přírodní uspávadlo, tobolky si shodou okolností koupila má maminka, a zkusím se vzpamatovat zdravým (?) spánkem...

Žádné komentáře:

Okomentovat