2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 10. února 2015

Strašně moc se chce žít

Uvědomil jsem si dnes, jak strašně moc se mi chce žít...
Dostal jsem třiadvaceti hodinovou vycházku - abych si nachystal dokumenty a zítra dopoledne je zanesl na SBD...
A zároveň jsem se doma oholil, ostříhal, uvařil rodině výtečnou večeři, upekl domácí chléb z hotové směsi, Rustikales Vollkornbrot, tedy Grafschafter z LIDLu z Rakouska, četl dětem před spaním. No prostě to ještě jednou zopakuji, uvědomil jsem si dnes, jak strašně moc se mi chce žít, byť to byl náročný, nikoliv poklidným tempem jdoucí večer...
Poklidným tempem jdou dny v nemocnici, reálný život je jiný, rychlejší, pestřejší. Ale stojí za to jej žít. Alespoň teď to vím na 100%!

Žádné komentáře:

Okomentovat