2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 27. března 2011

Babičky nám marodí

Jedna babička je v nemocnici (Věra) a páni doktoři se zatím marně snaží přijít na to, proč má "rozhozený cukr"; Pavla ji byla dnes navštívit a já tak hlídal děti celé odpoledne sám, tož mi tu trochu rozkramařily po bytě co se dalo...
No a druhá babička si asi protrpěla virózu, která mne tak dokonale rozhodila organizmus - i když už to začíná být viditelně lepší, Bioparoxem úspěšně dezinfikuji nos a Joxem krk...
Snad v souvislosti s posunem času, jsem dnes i já jakýsi "rozhozený"...


Statistici mají asi pětinu formulářů, co měly přijít po internetu
Statistici už v letošním sčítání lidu dostali zpátky skoro pětinu vyplněných formulářů, které se jim lidé chystali poslat přes internet. Do nedělních 18:00 obdrželi přes počítač 806.000 sčítacích listů. ČTK to řekl mluvčí sčítání Ondřej Kubala. Sčítání začalo o půlnoci z pátku na sobotu. Skončí 14. dubna. Do sčítacích archů lidé zapisují údaje tak, jak platily o půlnoci z 25. na 26. března. To je takzvaný rozhodný okamžik. Odeslaný počet internetových formulářů představuje ale zatím asi jen pět procent z celkového množství sčítacích archů. Podle statistik České pošty chtělo původně formuláře na internetu vyplnit 30 procent lidí. Další téměř tři pětiny je hodlají odeslat poštou. K formulářům se vydává obálka s předtištěnou adresou. Zbývajících 12 procent osob se dohodlo se sčítacím komisařem, že si k nim má listy přijít vyzvednout.

Já osobně se k vyplnění sčítacích archů zatím jaksi nedostal...

Žádné komentáře:

Okomentovat