2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 23. března 2011

Bitva o imunitu VI.

No to jsem zvědav, co mi doktorka zítra poví a poradí:
Už druhý den mne znovu trápí intenzivněji rýma, celý den bolí hlava, dnes jsem měl i horečku, a zase mne bolí všechny klouby v těle, ač jsem doma na neschopence (pravda, v posteli jen trochu, dcera mne nějak nenechá, chce po mně stále pozornost, hrát si, dívat se společně na TV, šplhá po mně jako po prolejzačce, čteme si...) - ale je to rozhodně klidový režim! Jenže nějak nepomáhá. Léčba čajem je asi málo...
Nevím, dnes se cítím skoro stejně mizerně jako druhý den neschopenky, jenže už jsem doma 14 dní...

Žádné komentáře:

Okomentovat