2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 9. března 2011

Bitva o imunitu II.

Jak se dalo vypochopit z mých předchozích zápisků, viróza si na mně smlsla taky. (Říkala doktorka, že to není klasický vir chřipky, ten má trochu jiné příznaky.)

Takže shrnuto a podtrženo:
Od soboty 26.2. marodil Filípek (ten už teď zase chodí do školky), od soboty 5.3. Lenička (hicuje dosud), no a v neděli jsem svůj marný boj začal já. V pondělí jsem odpoledne po "kolečku" v nemocnici ležel, tak to šlo, v úterý už to bylo horší...
No a dnes ráno mne probudila zimnice, sice jsem dojel do práce, ale když jsem si uvědomil, že sice sedím u počítače, ale jen prázdně hledím do monitoru, tělo totálně neposlouchá, boj jsem vzdal.
Došel jsem k paní doktorce, popsal předchozí, prohlédla mne, vysvětlila, proč to není chřipka, ale jiný typ viru, no a vypsala neschopenku...

Doma jsem zalezl do postele, s knihou a s notebookem, a v podstatě tu postel neopustil po celé odpoledne a večer... I když děti mi to tak docela nedovolily...

Žádné komentáře:

Okomentovat