2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 2. března 2011

Tak je mi čtyřicet II.

Tak jsem včerejší příspěvek Tak je mi čtyřicet poopravil do tvaru "mailového oběžníku" (a s tímto to udělám zase) a rozeslal - a říkal si "uvidíme, co to udělá". (A taky poděkoval - za gratulace - neboť gratulace došly a kdybych měl na všechny jednotlivě odpovídat, asi bych nedělal nic jiného!)

Rozhodně jsem tím předchozím mailem/oběžníkem nechtěl nikomu říkat, že mi zapomněl pogratulovat... To je přece každého věc. Já si taky pamatuji jen narozeniny svých nejbližších...

Třeba se tím zvýší návštěvnost mých webových stránek.

A tak je na čase připomenout, že se těším na pátek, až se s přáteli coby diváky setkám v divadle Bolka Polívky...
Neb už v pátek budeme hrát v Divadle Bolka Polívky - o tom už jsem psal na našem divadelním blogu.

Žádné komentáře:

Okomentovat