2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 10. března 2011

Bitva o imunitu III.

Celý den jsem byl buďto v posteli nebo vedle topení v kuchyni u počítače. Sice mi není tak mizerně jako včera, ale jsem vděčný za institut neschopenky. Jít do práce bych prostě nebyl schopen...


Pod čarou si dovolím upozornit na zajímavý článek Chci jen to, co chci aneb Zapleteni na vlásku, který tak trochu, ale z jiného úhlu pohlednu, rozebírá téma působení reklamy na naše životy, téma, jež jsem tu zmiňoval já sám nedávno v poznámce Reklama = opakované klamání. Zkuste si ten článeček Chci jen to... na serveru finmag přečíst, možná se budete divit.

Žádné komentáře:

Okomentovat