2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 2. prosince 2011

Jak jsem ochořel

Už tři týdny jsem se potýkal s nachlazením, chvíli mi bylo hůř, chvíli lépe. Jednou jsem dokonce zrušil divadelní zkoušku.
Tento týden to ale vygradovalo, začlo mne škrábat v krku, tři noci platilo, že jsem se ráno probudil zpocený jak myš. Za den jsem zpotřeboval 5 a více kapesníků...
A tak když jsem v práci před šéfem zmínil, že už bych asi přece jen měl jít k doktorovi, jen vyjádřil souhlasné stanovisko. Takže jsem šel k doktorce a vracel se s neschopenkou...

Filípek dnes dopoledne taky strávil s maminkou na poliklinice, ráno totiž doma plakal, že ho bolí bříško. Nic nezjistili ani na sonografu, ale že měl i teplotu, absolvoval rozbor krve a zůstal s maminkou doma.

No a tak jsme se tu doma teď s Filípkem povalovali v posteli a "společně marodili"...

Žádné komentáře:

Okomentovat