2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 19. prosince 2011

Stále nemocen


Tak už jsu nemocen nejen já, ale i Lenička.
Ráno jsem Leničku předal babičce, aby si ji pak vyzvedla před polednem Pavla, zašla s ní k doktorce, dala zase k babi, kde jsem ji já po kolečku ve Vyškově (doktorka mne ještě neuznala práceschopným) vyzvedl a dovezl domů.
A přiznávám, že i já už jsem po celodenním trmácení se (doktorka mne ještě poslala na vyšetření na ORL, v práci mne šéf stihl zaúkolovat) dokonale uondaný. Takže teď, jen co usne Filípek (před chvílí jsme ukončili naše oblíbené hádanky), půjdu taky zalézt do peřin.
A o tom, o čem všichni kolem mluví, tedy téma Havel, dnes nic psát nebudu... Nemám dnes sil...

Žádné komentáře:

Okomentovat