2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 27. prosince 2011

Konec pracovní neschopnosti

Předpokládám, že dneškem končí má pracovní neschopnost. Tedy vlastně zítřkem, naši doktoři prý teď neukončují neschopenku "dozadu", v den poslední návštěvy u doktora se ještě člověk, byť rozhodnutím lékaře uznán za zdravého, považuje za nemocného, a práce schopen je až dnem dalším (tak nějak to mají u doktora na nástěnce). Že je to nesmysl? Ne, to je ten "český kocourkov"...
Každopádně jsem si neschopenku "nijak neužil", i ty vánoční svátky jsem se ještě necítil dokonale, takže v tomto ohledu musím dát doktorce za pravdu, že bylo správné, když mne minulý týtden v pondělí ještě nechala doma...
Alespoň jedné věci jsem se mohl věnovat, čtení. Kamarád mi půjčil životopis Steva Jobse - tlustá kniha zvící 680 stran, už jsem jich zdolal 160 - zajímavé počteníčko, byť spíš o lidech, vztazích, postojích, nikoliv o počítačích a technice, která "Jobsovi vznikala pod dohledem".


Dnešek byl jakýsi ospalý, asi za to může ta nízká oblačnost, děti byly dopoledne s maminkou v knihovně, jinak jsme si doma hráli, pekl jsem jablečný chléb, poslouchal rádio... Taková "vlastně rekonvalescence", odpovídající neschopence :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat