2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 31. prosince 2011

PF 2012


Můj včerejší Vánočně-novoroční mail 2011 vyvolal rozporuplné reakce.
Dostal jsem "nadáno" za jeho pesimističnost, stejně jako jsem dostal milé odpovědi (naštěstí převažovaly).
Dostal jsem odpověď s rezolutní žádostí o vymazání z adresáře od jedné nafoukané slečny/paní sousedky (to mne vůbec nepřekvapilo).
Ale dostal jsem i PFko od autora té pesimistické předpovědi, na níž jsem se odkazoval, od glosátora Ivana Hoffmana, jehož mailová adresa se též nachází v mém adresáři. Připouštím, že toto uzavření smyčky mne vskutku nadchlo a jsem za něj vděčný, možná i trochu pyšný (ač pýcha není dobrá vlastnost, ani trochu). Děkuji!


Jedna procházka dopoledne (s nákupem v Albertu a chvílí na kamenech na Pálavském náměstí), jedna procházka v podvečer (Sherwood, tichý, neb v hospodě zavřeno), a jinak poklid posledního dne roku.
Snad nás nechají děti večer dívat na České nebe, no a až je uspíme, možná vydržíme do půlnoci - s hrou Carcassonne. Uvidíme.

Žádné komentáře:

Okomentovat