2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 15. prosince 2011

Vzpomínky (před pěti lety...)

Včera jsme tak nějak trochu vzpomínali.

Lenička si totiž ráda prohlíží starší fotografie, nejraději má album "kde byl Fífa miminko", a já si při té příležitosti vzpomněl, že kdesi existuje webová stránka a na ní fotky z Filípkova ranného dětství. Stránku jsem našel (byla tehdy dost amatérská, pojmenovaná podle Filípka a jeho "čísla na zápěstí", co jej dostal v porodnici - 043) a stáhnul z ní těchto pár fotografií...

Mimochodem, Lenička při prohlížení té stránky ukázala, jak už taky umí ve svých tři a půl letech pracovat s počítačem, rolování po webové stránce pomocí rolovacího kolečka na myši už zvládá na výtečnou...

I já su dnes nějaký melancholický, byť už jsem doma na neschopence 14 dní, mám dojem, že se na mém zdravotním stavu skoro nic nezměnilo, pořád se cítím šíleně unavený, nedospalý (i když spím samozřejmně víc, než kdybych chodil do práce), dnes mne navíc od rána bolí hlava jak střep, ale na flámu jsem nebyl :-) Vždyť jsem včera večer hlídal děti, zatímco byla Pavla na divadelní vánoční besídce...

Žádné komentáře:

Okomentovat