2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 7. prosince 2011

Nelepší se to, naopak

Ač už pátý den doma na neschopence (pátek, kdy jsem neschopenku obdržel, nepočítám, to jsem se do postele dostal až odpoledne), cítím se hůř, než před pěti dny.
Nejen že mne bolí klouby a celkově se cítím stále unavený, ale navíc se dnes od rána k rýmě a kašli přidala bolest hlavy.
Snažil jsem se něco málo "nadatlovat" na počítači, ale lezlo to ze mne jak z chlupaté deky, co normálně píšu pár desítek minut, to mi dnes trvalo 2 hodiny...
Navíc mi před chvílí volala má maminka, že se cítí podobně (byla u nás krátce o víkendu, tak se možná nakazila) - kdybych tak alespoň věděl, co mi je. Doktorka to v pátek prohlásila jen za přechozené nachlazení, ale dovoluji si s ní po těch pěti dnech nesouhlasit. Nesouhlasil jsem sice hned v pátek, ale nikoliv nahlas, to jsem si jist nebyl, a navíc, nejsem doktor a nechtěl jsem lékařce do diagnózy mluvit. Ale zítra budu - chci antibiotika, protože tohle není jen nachlazení...
(Navíc, Pavla s několika denním skluzem vykazuje tytéž symptomy, takže by se nám asi tablety hodily oběma.)

Žádné komentáře:

Okomentovat