2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 22. prosince 2011

Zkušenosti s chlorelou

Dotazoval se mne kdosi mailem (sám užíval 2000 tablet chlorelly od f. Algae, byl spokojen, cena byla 790 Kč + poštovné, www.algae.cz) na mé dosavadní zkušenosti. Tak jsem si je dovolil stručně sepsat:
  • Zdravotní důvody, které mne k užívání chlorelly na doporučení vedly, se sice nezměnily - zhoršování parametrů rozboru krve při pravidelné roční kontrole se sice zastavilo, ale žádné výrazné zlepšení se zatím nekoná - jde o parametry typu cholesterol. Ale lékařka sama řekla, že dle informací, které má, dojde k výrazné změně až po cca 6 měsících.

  • Osobní pocit je ten, že mám upravené zažívání, pravidelnou stolici, pominulo občasné "nafouknutí břicha" z důvodu "zaražené" stolice. Byť stolice je někdy až moc "rychlá", a samozřejmně zeleně zbarvená.

  • Rozhodně mi užívání chlorelly nedělá žádné problémy a to, že si mohu vždy nové balení snadno koupit v blízské, z mého pohledu důvěryhodné, lékárně, "kamenné prodejně", považuji za důležité pozitivum.

Žádné komentáře:

Okomentovat