2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 13. prosince 2011

Zvažte možnost výměny baterie


Tak mne mé Windows 7 Home Premium rozhodly mne přesvědčovat, že už si ve svém domácím notebooku musím vyměnit baterii.
Prostudoval jsem si pár odkazů:a mám v tom celkem rychle jasno:
Windows 7 mají novou funkci, která jest skrytým marketingovým nástrojem, vedoucí neznalého uživatele po určité době "pěkně na obojku" zpět do obchodu, aby si koupil novou baterii dříve, než je to skutečně nutné...
Proč to píšu takto? Když si sám nemohu nastavit, při jaké procentní hodnotě mám být příště informován, ale mohu jen trvale sledovat "křížek na baterce", je to jednoznačná "masáž zákazníka", že si musí něco koupit...

Žádné komentáře:

Okomentovat