2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 31. května 2014

Gril jako plotýnka

Že máme na zahradě nový gril jsem už psal v příspěvku Bezva sobota (ta dnešní byla vlastně taky bezva). A dnes jsme jej použili trochu jinak, jako plotnu, tedy jako "zahradní sporák".
Ráno jsem se sice tak nějak nemohl "nastartovat" (Pavla ostatně taky ne), ale pak jsme se přece jen "vykopali" a jeli autem na zahradu (pěšky to máme sice blíž než autem, ale měli jsme několik bedýnek sadby, to nešlo nést).
Na zahradě jsme začli tím, že jsem vyčistil ohniště a s dětmi založil oheň; pak jsem se pustil do zahradničení.
Když v ohništi vzniklo dostatek žhavých uhlíků, lopatkou jsem je přendal do grilu, nachystal Filípkovy kotlík, misky s obědem (těstoviny a krůtí na divoko) a Filípek míchal a ohříval (na ohništi by se ještě bál, ale gril takto zafungoval jako relativně bezpečná plotýnka sporáku).
Vše jsme zasázeli, chvíli jsem řádil na "dolní zahradě" s křovinořezem (ale chudák se asi přehřál, ke konci už "chcípal", i když v něm byl dostatek paliva), a pak přišla kolem čtvrté přeháňka - i řekli jsme si, že je to signál odebrat se domů.
Doma stejně čekala spousta práce, dvakrát pračka, příprava večeře, úklid...

Žádné komentáře:

Okomentovat