2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 14. května 2014

Tak různě...

Na cestě z Prahy (včera odpoledne, z konference) jsem objevil v seznamu pořadů povídky Šimka a Grossmanna, a pak ještě Šimka a Bubílkovou. A kupodivu jsem neusnul.
Ale doma jsem byl "lehce nepoužitelný", byť jsem ale kupodivu při uspávání dcery neusnul.
Následující den, tedy dne, jsem měl v práci opět dojem, že nestíhám nic, kmitám, plním, ale taky chybuji (naprosto zbytečné chyby z nepozornosti), jsem přetažený... Obzvlášť odpolední diskuze trvající půldruhé hodiny byla sice "plodná" (prostě smysluplná, užitečná, nikoliv planá, jak některé diskuze bývají), ale zároveň "zdrcující" v tom smyslu, že mne obrala o zbytek "intelektuálních sil"!
Počasí studené, zataženo a truchlivo, depresivno, nijak to nenapomáhá pracovní nezdary překonávat.
Cestou dom pak nakoupit.
Doma Filípek vypráví o Květinovém dni - zařadil se s pionýrem mezi dobrovolníky se žlutými kytičkami v rámci Českého dne proti rakovině 2014 (18. ročník).
A teď večer divadelní zkouška...
Něco ke čtení:

Žádné komentáře:

Okomentovat