2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 27. května 2014

Podivně ospalé odpoledne

Dnešní odpoledne bylo nějaké "podivně ospalé".
Kolegové se mne po poledni ptali, co se mnou je, že jsem nějaký "bez šťávy". Má odpověď byla: jediné, co vím, že bylo za Čepičky skvělé, že si všici vojáci dávali po obědě dvě hodinky spánku (a pak byli v kasárnách o dvě hodiny déle).
Prostě a jednoduše, od oběda se mi chce spát.
Teď jsem do "velké postele" (naše manželská postel) nachystal notebook, pustil film "Barbie, příběh mořské panny", Pavla a Lenička už k "promítání pohádky" zalehly, já se za chvíli přidám a co nevidět usnu.
Tož tak :-o

Žádné komentáře:

Okomentovat