2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 11. května 2014

Unavený a deštivý

Dnešní den byl takový "unavený a deštivý".
Přídavné jméno "deštivý" nemusím vysvětlovat, déšť zkrápěl Brno skoro celý den, takže ráno byla jen Pavla pro čerstvé pečivo, a pak už jsme "nevytáhli paty".
A přídavné jméno "unavený"? Ráno jsem se probudil rozlámaný, to z včerejší "dobrovolné roboty" na zahradě.
Dopoledne jsme prali a uklízeli, odpoledne se mi žena nějako "roznemohla" a zalezla do postele, na mne se valily požadavky dětí - zatím nás potřebují, až je rodiče přestanou zajímat, bude nám to chybět!
Večer jsem smažil langoše (skoro podle tohoto receptu), všichni si je pochvalovali a nezbylo nic.
Nachystal jsem si věci na zítra a půjdu spinkat.
Jako vždy jsem ani zdaleka nestihl vše, co jsem chtěl, ale: děti šidit o pozornost tatínka nechci. A že si stanovuji sám sobě moc požadavků a pak je nestíhám vládnout, to vím, a depresi z toho, že cíle nestihnu naplnit tudíž nepropadám!

Žádné komentáře:

Okomentovat