2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 19. května 2014

Tak už v tom jedu

Tak už v tom jedu - do smrti budu snídat tabletku na vysoký krevní tlak.
Je pravda, že k tomu mám genetické dispozice (příbuzenstvo mělo stejný problém), a že si k tomu sám přispívám uspěchaným stylem života, ne právě skvělou životosprávou, zlozvyku cigaret se ani nepokouším zbavit.
A že mi zrovna dnes ráno bylo nějak víc blbě než jindy (ranní "rozjezdy" mám dlouhodobě zpomalené), bylo vlastně dobře, že jsem byl na dnes objednaný do vojenské nemocnice... A už znám další tři termíny návštěv ve Vojenské nemocnici Brno.
Zbytek dne jsem doma napůl prospal, uvidíme, jak bude zítra.
Každopádně v kuchyni mám Isoptin SR 240 mg a PRESTANCE 5 mg...

Žádné komentáře:

Okomentovat