2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 12. května 2014

Zmrzlí nepřišli

Zmrzlí muži letos sice nedorazili, ale byť od rána sice teploměr ukazuje něco mezi 10 a 15 stupni Celsia, stále fučí studený vítr a sem tam prší.
Výsledek? Od rána se cítím zmrzlý :-)
Od rána se cítím zmrzlý, a tudíž mi ani práce nešla nijak od ruky.
Každopádně jsem vytáhl ze skříně svetr a čajová konvice pracovala poctivě celý den.
Odpoledne mne rozbolela hlava (tomu ženy říkají migréna?), a vydržela třeštit až do večera, kdy jsem doma s dětmi dělal "úkoly" (ne školní, ty, které jsem jim namyslel), pak i na divadelní zkoušce...
Po zkoušce jsme ještě jeli nakoupit do Kauflandu, striktně dle seznamu (pár položek už bylo vyprodaných). Doma pak ještě diskuze s babičkou (ať si popovídá alespoň s námi - s dětmi to nemá jednoduché, neb děti se vyjadřují přece jen specifickou řečí, kterou dokonale, snad, zvládáme jen my rodiče), uklidit nákup, nachystat věci, sprcha a spát. Čeká mne relativně krátký spánek a brzké vstávání, asi pak znovu usnu na sedadle ve "žlutém"...

Žádné komentáře:

Okomentovat