2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 5. května 2014

Zas jeden den

Zas jeden de, kdy jsem, hezky řečeno, tak nějak nestíhal.
V práci mi den utekl jako voda, pendloval jsem od problému k problému (stovka maličkostí uondá každého), takže jsem toho měl "plné kecky".
Když jsem v Brně sjížděl z dálnice, zaznamenal jsem podivný zvuk - a zjistil, že mám prázdné pravé přední kolo. Na rezervě jsem dojel do servisu, prázdné kolo předal odborníkům, dozvěděl se, že problém sice byl jen ve ventilku, co přestal plnit svou povinnost, ale vzhledem k tomu, že nevím, jak dlouho jsem na prázdném kole jel, nedoporučují mi pneumatiku dál užívat. I když od pohledu vypadá bez vady.
Tož to bude chtít hned zítra přezout na letní gumy a zároveň si tu (možná vadnou) zimní pneumatiku nechat posoudit od "dalšího pneumatikáře". Uvidíme.

Žádné komentáře:

Okomentovat