2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 29. května 2010

Chystám se do Estonska

Takže za sebou máme úspěšné divadelní vystoupení na Noci kostelů a na festivalu Mezi ploty, skončili mi "termínované povinnosti" tohoto víkendu, a teď musím jen v klidu popíjet horký čaj (abych se zbavil té chřipky či co to je, co se o mne pokouší od úterního večera, vrcholilo to ve čtvrtek, kdy jsem skoro po návratu z práce padl do postele, a včera, nebýt prášků, bych asi nezvládl vystoupení s divadlem) a v klidu se balit na služební cestu do Estonska, kam v pondělí odlétám.
Jaký je můj harmonogram? V pondělí letecky Vídeň - Stockholm - Tartu, úterý až čtvrtek jednání k ADL (e-learning) na Baltic Defence College, pátek letecky zpět Tartu - Riga - Vídeň. Bližší sem ještě doplním, v tomto není nic tajného, abych si to tu nemohl napsat.
Nečekejte však, že se tu dozvíte nějaké šťavnatosti z vojenského zákulisí - armáda mne živí, armáda mne posílá na služební zahraniční cestu, já si toho cením a nehodlám si způsobit nějakou hloupou poznámkou zbytečné potíže!
Ale jak jsem se měl cestou tam či zpět, jaký byl let, jaké je univerzitní a divadelní město Tartu, to vše budu psát, doufám, že bez problémů, neboť jistě na vídeňském či stockholmském letišti bude přístupná "wifina", v hotelu DORPAT v Tartu je WiFi součástí garantovaných služeb.
Takže opakuji, co říkám kdekomu na potkání, stručně: do pátku neberu mobil, ale na mailu budu...
A právě poslouchám zprávy a tleskám, vypadá to, že se povedla "defenestrace 2010", pan Langer se asi nedostal do sněmovny!

Žádné komentáře:

Okomentovat