2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 17. května 2010

Třídění sběrového papíru

Jak mne .A.S.A. odnaučila třídit sběrový papír"
Zdroje informací:
.A.S.A., spol. s r.o. - provozovna Brno
Sběrná střediska odpadu (SSO) a shromažďovací místa odpadu (SMO) na území města Brna
Odvážel jsem do "ekodvora" sběrový papír - ohromnou spoustu letáků, které se stihly nahromadit na Strnadově v době, kdy tam neuklízela paní Duchoňová. Letáky jsem měl roztříděné na ty "formátu novin" a na ty "barevné". Ale dostalo se mi složitého vysvětlení, že
  • Metropolitan jsou noviny,
  • Globus ale nejsou noviny,
  • Kaufland má jinak probarvený papír než Deník,
  • všechno musí být úhledně svázáno do balíčků!
  • ...
Dál už jsem tomu nevěnoval pozornost, papír ve svédomácnosti budu třídit jen do té míry, že jej nebudu házet do koše na odpadky, ale do krabice, kterou pak odnesu do modrého kontejneru na papír. Přece nebudu mít v pracovně hromárku s novinami, hromádku s letáky (a přemýšlet, kam který reklamní leták, za nějž i noviny typu Metropolitan považuji) mám položit, z každé hromádky tvořit úhledný balíček (proč to, probůh neůže být v krabici)... A ztrácet čas, který lze věnovat užitečnějším věcem...

Žádné komentáře:

Okomentovat