2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 4. května 2010

Čínská ekonomika zpomalí a může krachnout

Měl jsem dnes odpoledne "službu u dětí" - Pavla byla v divadle na představení Královna Margot v Mahenově divadle Brno, já s dětmi stihl přes mail vyřídit celou řadu věcí pro naše taneční divadlo, "nakrmil a okoupal" ty své "dva žabáčky", na usnutí jim pustil kousek filmu Roboti a pak z youtube Pohádky o mašinkách...



Dnes se mne (asi na základě čtení mého blogu, článku Pohled církevní, světský, podle Járy Cimrmana?) kolega ptal, jak má přijít na to "Koho volit", tak jsem mu poradil webovou adresu kohovolit.eu (na kterou mne právě po zveřejnění uvedeného textu na blogu upozornil kamarád), na níž jsem se v testu hlasování poslanců dozvěděl, že se názorově nejvíce shoduji s panem Sobotkou, o němž je známo, že Paroubka moc nemusí a má blízko k Zemanovi... Nu nic, jen jsem si z toho dovodil, že můj názor koho volit má i reálný základ, nejen pocit... Ale politicky agitovat nehodlám... V tom si musí každý rozhodnout po svém.



A ještě do třetice všehochuti dnešního textu pro blog, citace serveru kurzy.cz:
Faber: Čínská ekonomika zpomalí a může krachnout do roka
Investor Marc Faber o víkendu na adresu čínské ekonomiky uvedl, že dojde k jejímu zpomalení a s určitou narůstající pravděpodobností během roku možná i ke krachu v souvislosti se signály o možném prasknutí cenových bublin. Podle Fabera aktuální dení na trzích naznačuje, že něco není v pořádku. Jedním z negativních znamení je podle Fabera také zahájení Světové výstavy v Šanghaji. V roce 1873 následovala velká krize po Světové výstavě ve Vídni.
...
Akciový trh v Hong Kongu poklesl na 2týdenní minimum, cena mědi poklesla na 7týdenní minimum. Stále více investorů v Číně začíná svou pozornost upírat směrem ke zlatu.
Tak si to vše, milý čtenáři, přeber, vyber si, co je pro Tebe podstatné, případně mi sděl svůj názor...


Poznámka pod čarou:
A doplňuji, že všechna ta slůvka "dnes" použitá v textu, znamenají včera, neb už je po půlnoci :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat